Meer uit het moment halen

By 24 november 2016commercial, inspiratie

Ok Go staat bekend om z’n bijzondere muziekvideo’s. Clips waarbij je je afvraagt: hoe doen ze dat toch? Zoutmerk Morton wil graag duidelijk maken dat het meer doet dan tafelzout. Met sneeuwvrije wegen, zuiver water en nog veel meer helpt Morton de wereld een beetje beter te maken. Om te laten zien dat je met zout veel meer kan, riep Morton de hulp in van Ok Go. Hun nieuwe liedje The One Moment paste goed bij Morton’s positieve boodschap om méér uit het moment te halen. In slechts 4,2 seconden schoot de band deze kleurrijke videoclip om ‘m vervolgens in superslow-motion op te rekken tot iets meer dan drie-en-een-halve minuut. Deze nieuwste video past weer perfect in het hoe-doen-ze-dat-toch-rijtje.

Van concept tot welk communicatiemiddel dan ook

Kwieker communicatieteam Den Haag doet veel. Heel veel. Bedrijfsnaam bedenken en die nieuwe naam voorzien van een logo en complete huisstijl. Communicatiecampagnes maken, van concept tot advertentie tot welk medium dan ook. Van eerste schets tot haarscherp drukwerk of schermversiersel. Maar ook losse middelen. Brochure, flyer, website, poster, jaarverslag, vlag: we verzorgen voor alles graag de tekst en vormgeving. Het wordt altijd kwieker. Beloofd.

Kwieker communicatieteam

Nassaulaan 13-14 2514 JS Den Haag info[a]kwieker.nl Joep Jong: 06 - 487 875 34 Casper Knoester: 06 - 248 243 98 KvK 50484540 IBAN NL40INGB0004859388