Mad Men wordt werkelijkheid

By 14 maart 2017advertentie, communicatie

Geromantiseerd, natuurlijk. Maar de reclamewereld die Mad Men schetste kwam erg dichtbij. Zó dichtbij dat een gepresenteerd concept nu in het echte leven alsnog groen licht krijgt. Don Draper van het fictieve reclamebureau Sterling Cooper Draper Pryce legt in de televisieserie in de jaren ’60 het concept Pass the Heinz voor aan het gewilde ketchup-account. Het idee om niet het product te laten zien maar de toepassing was toen een scheut te ver tijdens de pitch. Heinz werd geen klant. Maar 50 jaar later durft Heinz het communicatieconcept wél aan. Exact zoals Don het toen voorstelde. Een ludieke samenwerking tussen het echt bestaande sausmerk, communicatiebureau David the Agency en het fantasiebureau van weleer. Maar eens terugkijken welke creatieve ideeën Don toen nog meer had. Wie weet gaan er nog meer merken alsnog met hem in zee.

Van concept tot welk communicatiemiddel dan ook

Kwieker communicatieteam Den Haag doet veel. Heel veel. Bedrijfsnaam bedenken en die nieuwe naam voorzien van een logo en complete huisstijl. Communicatiecampagnes maken, van concept tot advertentie tot welk medium dan ook. Van eerste schets tot haarscherp drukwerk of schermversiersel. Maar ook losse middelen. Brochure, flyer, website, poster, jaarverslag, vlag: we verzorgen voor alles graag de tekst en vormgeving. Het wordt altijd kwieker. Beloofd.

Kwieker communicatieteam

Nassaulaan 13-14 2514 JS Den Haag info[a]kwieker.nl Joep Jong: 06 - 487 875 34 Casper Knoester: 06 - 248 243 98 KvK 50484540 IBAN NL40INGB0004859388