Het nadeel van veiligheid

By 17 mei 2017commercial

Automerken stoppen hun wagens steeds meer vol veiligheid. Zo zien nieuwe auto’s van Toyota aanrijdingen aankomen en remmen ze automatisch of sturen ze bij. Handig. Maar al die slimme techniek maakt crash test dummies overbodig, zo vertaalde reclamebureau Saatchi & Saatchi deze boodschap. In een serie commercials zien we de werkloze poppen in een nieuwe rol. Zoals deze over Stan. We volgen hem als hij een nieuwe baan zoekt waarin hij kan laten zien dat hij nog altijd tegen een stootje kan.

Van concept tot welk communicatiemiddel dan ook

Kwieker communicatieteam Den Haag doet veel. Heel veel. Bedrijfsnaam bedenken en die nieuwe naam voorzien van een logo en complete huisstijl. Communicatiecampagnes maken, van concept tot advertentie tot welk medium dan ook. Van eerste schets tot haarscherp drukwerk of schermversiersel. Maar ook losse middelen. Brochure, flyer, website, poster, jaarverslag, vlag: we verzorgen voor alles graag de tekst en vormgeving. Het wordt altijd kwieker. Beloofd.

Kwieker communicatieteam

Nassaulaan 13-14 2514 JS Den Haag info[a]kwieker.nl Joep Jong: 06 - 487 875 34 Casper Knoester: 06 - 248 243 98 KvK 50484540 IBAN NL40INGB0004859388