Lacoste doet sportief

By 1 maart 2018design

Lacoste voert al 85 jaar het krokodilletje als logo. Maar voor een goed doel schuift het merk het wereldberoemde beeldmerk even opzij. Voor 10 andere beeldmerken. De krokodil maakt plaats voor 10 bedreigde diersoorten. In exact dezelfde aantallen als de nog aanwezige beesten. In totaal 1.775 polo’s zijn er gemaakt voor de International Union for Conservation of Nature (IUCN). De opbrengst van deze speciale edities gaat naar het behoud van deze wezens. Sportief van Lacoste. Goed idee van communicatiebureau BETC uit Parijs.

Kwieker in ‘t kort

Kwieker communicatieteam Den Haag doet veel. Heel veel. Bedrijfsnaam bedenken en die nieuwe naam voorzien van een logo en complete huisstijl. Communicatiecampagnes maken, van concept tot advertentie tot welk medium dan ook. Van eerste schets tot haarscherp drukwerk of schermversiersel. Maar ook losse middelen. Brochure, flyer, website, poster, jaarverslag, vlag: we verzorgen voor alles graag de tekst en vormgeving. Het wordt altijd kwieker. Beloofd.

Kwieker communicatieteam

Nassaulaan 13-14 2514 JS Den Haag info[a]kwieker.nl Joep Jong: 06 - 487 875 34 Casper Knoester: 06 - 248 243 98 KvK 50484540 IBAN NL40INGB0004859388